Bloggare

Hejsan!
Jaha då har man äntligen skaffat en blogg :)
Man har bara fäljt andras bloggar men nu tyckte jag de var min tur att skaffa en.

Ni får ha lite tålamod med att den kanske inte ser ut som alla proffs bloggare man har läst.
Med lite tid ska nog denna se lite bättre ut.

Idag så vaknade man rätt tidigt (8-tiden) åt frukost vid 9 och sen bar det av in till stan för att uträtta några ärenden.
Påvägen hem stannade vi till vid båten och öste ur vatten från regnet som kommit den senaste veckan.
Sen var det mat som stod på turårdning. Blev kyckling, currysås o ris :)

Sen har man inte gjort så mycket, varit ute i solen lite.
Blir väl en promenad sen så man inte bara sitter här vid datorn :p

Min dotter Nathalie


Kommentarer
Postat av: Karoline

Kul med en ny blogg att följa, vad kommer du att skriva om?



Fasiken vad gott med kyckling, ris och curry, nu blev jag hungrig :)

2011-08-24 @ 10:07:50
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Susanne

Vad roligt att ha någon som kommer läsa :p

Jag kommer blogga om vad som händer och vad jag gör i livet. Min dotter, träning, en häst jag rider och lite sådant:)

2011-08-24 @ 20:44:06
URL: http://dalarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!