Hästar och hyrbil på schemat idag

Idag åkte jag till stallet på morgonen och red Tamir.
Red i ridhuset men idag var han inte lika på hugget som i torsdags.
Red mest i vänser varv och jobbade honom för de är hans svaga sida.
Men de märks att man har ridit honom nu några gånger för man börjar veta vad man kan kräva av honom.
Hans ägare har sagt att om jag vill får jag rida lektion med honom. Får väl bygga upp min kondition först.
Övade oxå mig själv på att sitta ner i hans skumpiga trav...gud vad man känner att man har tappat ridmuskler.
Har så ont i min stakars mage och ben :s
Men övning ger fördighet så de får man väl stå ut med då :P

Sen har vi varit med Emma i stallet idag. Hon hoppade Mirre.
Det gick bra förutom att han vägrade någon gång men han hoppade iallafall 1m lilla fjordingen :)

Nu ikväll har vi varit och lämnat tillbaka en hyrbil vi haft under helgen.
Nattat Nathalie nu så ska jag kolla på film tror jag. Imorgon blir de upp tidigt igen nu när hon börjat skolan igen är de slut med sovmorgnar..*suck*

God natt alla :)

Bilderna får inte kopieras.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!