Let´s Zumba!!!

Ikväll har jag varit o dansat Zumba!
Så himla roligt var de. Träningshörnan (gymmet här heter så) har en gartis vecka denna vecka.
Så man får komma o prova på olika tränings pass. Ikväll var de just zumba. Så jag och en kompis var och testade.
Nackdelen med att de var ett gratis pass var att de var så mycket folk så man såg inte instruktören så bra där man stod längst bak.
Men har dansat Zumba hemma förut några gånger så man visste ungeför hur stegen var fast hon hade gjort om dom lite. Även om de är praktiskt o så att träna hemma så var de var mycket roligare ikväll.
Man ger mer o man tar inga onöjdiga pauser när man är i grupp o har en ledare som peppar på.
Jag var så svettig efter så jag vet inte vad, fy vilken dålig kondis man har :S
Så får se om man har råd o fortsätta o träna zumba på gymmet för de hade varit super roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!