Jobb

Idag har jag varit på stan och sökt jobb.
Gillar verkligen inte gå runt i butiker och försöka sälja sig.
Alla affärer hade fullt och det var bara en butik som ändå tog mitt cv för att spara för framtiden.
Det är tungt att få det ena nejet efter det andra att ändå gå in i nästa butik och sälja in sig på nytt.
Nej fy för det men men nu har jag gjort det ialla fall.

När jag ändå var på stan och allt känndes dåligt när man fått så många nej så passade jag på att träffa en kompis när man ändå var i stan.
Det var väldigt trevligt för vi har inte setts på väldigt länge.
Så det kändes skönt ialla fall att åka hem och vara glad :)

Här kommer bilder på mig från idag innan jag åkte in till stan :)

Bilderna får inte kopieras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!