Måndag...

Ja idag är det ju måndag och ny vecka....inte lika kallt idag som igår men fy säger jag för vintern..brr är frusen av mig och det är inte alls lika roligt att vara ute när det är kallt.
Ska väl snart bege mig ut på en liten promenad så man kommer ut lite och får röra på sig lite.

Man börjar se framemot och få julpynta lite tycker det är så mysigt :)
Det enda som inte är roligt med jul är julstressen och pengarna som aldrig räcker till det man hade velat.
Men julmyset ser jag verkligen fram emot.

Nehe nu ut i solen som tittar fram idag iallafall :)

Ha det så bra så länge :)

Bilden får inte kopieras


Fin bild från september


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!