Rastlös....

Idag är jag väldigt rast lös.
Så när man har lite tråkigt och inte vet vad man skulle hitta på kom jag på att det var väldigt länge sedan bakgrundsbilden byttes phöå denna dator.
Så började leta runt lite på internet och hittade tillbaka till den sidan jag tagit hem gratis bakgrundsbilder förut och hittade väldigt fina höst och vinter bilder.
Även fast det är kallt och det är tristare denna tid på året är vinter och höst bilder så otroligt fina.
ÄLSKAR natur och djur bilder men även vissa städer bilder är fina där man ser stora städer med höghus som lyser i mörkret.

Här får ni 2 smakprover på vad jag hittat än så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!