En zumba kväll!

Ikväll har jag varit på zumba igen :)
så roligt är de.
Men har känt att de ligger någon förkylning och gror i kroppen men har inte brytit ut ännu.
Ikväll på zumban märkte jag av de fast jag inte trodde att jag skulle göra de.
Blev trött mycket snabbare, orkade inte som innan, fick dricka mer vatten då jag blev yr mycket fortare...ja helt enkelt inte var som jag brukar.
Men fy så gutt de är att träna och våran ledare hon är så bra. Kan få en att kämpa lite hårdare, ta stegen lite mer o ja ge lite mer än vad man annars hade gjort.
Så nu känns de i hela kroppen och de är så himla skönt att känna :)
ÄLSKAR träningsverk :p då vet man ju att de har gett något.

Igår bar vi ner tvn som inte är det stora rummet uppe så vi har en ÄNTLIGEN en tv i vardagsrummet :P
Som man har längtat efter att ha en där så man kan sitta och umgås där man ska och inte inne i sovrummet.
Så när vi ändå satte upp tvn nere så kom Wiiet fram :P
Gud så roligt de var och barnen kommer bli så glada när dom kommer i helgen :D
Så man var ju tvungen att prova så de funkade :P o ja de gjorde de.
Även idag provade vi lite och även race spelet jag köpte med madagaskar figurerna. Var väldigt roligt men ovant att svänga med ratten och inte bara med en spak lr knapp.

Så det blir att köpa en handkontroll till och en ratt så ska de bli tävling av i helgen :p
Ser verkligen framemot när branen får se att wiiet är framme :)

Nej nu ska jag lägga mig på soffan med min ömma kropp och kolla om det finns något på tv annars får de bli något avsnitt med Grays Anatomy :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!