Mycket som ännu händer...

Ja som ni märkt har jag inte haft mycket ork eller intresse för att blogg just nu.
Vissa perioder i ens liv händer de så mycket och det sätter igång tankeverksamheten otroligt mycket.
Det har hänt väldigt mycket på kort tid och det har gjort att man funderar väldigt mycket på livet dom man har runt om en, vad allt betyder...ja en massa.
Vilket har oxå medfört dålig sömn så man har inte samma energi som förut.
Så fort man ska lägga sig och sova för man är verkligen jätte trött. Men så fort man sluter ögonen så kommer alla funderingar och tankar tillbaka....omöjligt och somna då på ett tag, samma sak när man vaknar då kommer dom tillbaka. Så öven om det är jätte tidigt på morgonen så är de omöjligt o somna om igen.
Men men nog om de nu för nu sitter jag ju här :P

Haha...man ska vila upp sig lite på helgen...ja de är väl de som är meningen iallafall :P
så har det verkligen inte blivit denna helg. Pojkvännen och en jobbar kompis till honom har sågat ner en massa träd vid deras chef. Så om han hjälpte sin jobbarkompis så skulle han få veden som blev. Så jag var med och hjälpte till (snäll som man är :P) och slet som djur gjorde vi för att hinna ta vara på så mycket ved som möjligt. Vilket blev 4 st släpkärror på 2 dagar. Så imorse när man skulle ur sängen var de inte lika roligt :S träningsverk i hela kroppen...i sånna muskler med man inte viste att dom fans :P
Så det blev lite mindre roligt när man oxå inser att man ska rida idag :S

Men det gick rätt bra...red inte lika hårt idag och jag tror inte Tamir blev så ledsen för de :P
Jag tror han var ganska nöjd med att få ett lite lättare träningspass idag.
Så red bara lite uppmjukande och böjde igenom honom ganska mycket istället.
Han blir så tjurig när han sätter päls och det är andra sättningen har gör nu men är fortfarande lite tjurig...
men har en känska av att den snart är över som tur är :)
Nu är det den tråkiga årstiden då de blir mörkt så fort. men tur det finns ridhus.
Just nu är man ju arbetslös så man kan ju rida på dagen när de är ljust ute
Ja snart kan ju snön komma vilken dag som..men för mig får de gärna vänta ett tag till.

nej nu är jag lite rastlös så får se vad man ska hitta på...synd bara det är mörkt ute men som sagt något får man ju hitta på :P

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!