Mycket som händer.....

Ja de var ett tag sedan jag var inne här o uppdaterade.
Men det är så mycket priviat som har hänt den senaste tiden som gjort att jag inte orkat uppdatera.

Men igår var jag och red Tamir. Ni som är uppmärksamma så var de ju onsdag igår,
o vad händer annars på onsdagar....jo Zumba.
så de blev ridning i stället för o dansa zumba.
Inte för att de är så farlig för de är ju roligt de med o ger lite de med.
Tamir är inne i en perriod nu när han sätter vinterpäls o då är han extremt tjurig.
Och igår ville han verkligen inte galoppera.
Så varje gång jag gjorde galoppfattning så skuttade han till med rumpan lite.
Men han fick ge sig :P ....envis som man är :p

I helgen var jag ute med en väninna och hade väldigt skoj.
Vi var ute och dansade och visst var de killar som raggade men dom bliv snabbt av visade.
Men de är alltid trevligt att man ännu är het på markanden :P
Skämt o sido...de är ju iallafall roligt att känna sig attraktiv.
Innan vi gick ut var vi hemma vid våra grannar och spelade kort så kom vänninan dit och vi förfestade där.

En väldigt trevlig helg alltså.

Ha de så bra så hörs vi imorgon :)

Bilden får inte kopieras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!