Tamir & Zumba!

Igår red jag Tamir.
Provade oss på att rida ut för första gången...så red en slinga som var lätt o hitta då jag inte är hemma i området där han står.
När vi kom ut på en större väg (efter att ha ridigt på en slingrig och senig stig i skogen) så tvärnitade Tamir. Hans ägare har sagt att han aldrig blir rädd för något så jag hajade till. Men han hann inte mer än stanna förrens jag ser att de är en liten tjej som är ute och kör en söt liten shettis. Som travar förbi. Sen när vi kommer fram vägrar han gå åt andra hållet än vad shettisen spran. Tänkte nu kommer de bli problem. Men gav mig inte så han gick åt andra hållet tillslut. Så mötte vi shettisen någon gång (för man kan bara rida/köra fram o tillbaka på grusvägen)
Han tittade lika facinerat varje gång.
Sen bar de av hemmåt igen.
Mockade och sen cykla hem igen.

Idag har jag inte gjort så mycket på dagen men nu ikväll har jag och en kompis varit på Zumba.
De är lika roligt varje gång (3:e gången ikväll) men ändå väldigt roligt.
Idag la instruktören till en låt, så alltså ca 3 ½ min längre. Fy vad de märktes.
Det enda neggativa som jag kan komma på med Zumba är att man märker hur dålig kondtion man har :P
men nu ska dom där förbaskade kilona som har kommit till när man suttit hemma ett tag och är arbetslös.
Dom ska F*N bort NU.
Bjuder på några JÄTTE fina bilder på svettiga jag :P

Bilderna får inte kopieras utan min tillåtelse.





Tror jag blev svettig på ryggen med...lr vad tror ni :P


Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

sv; hih tack! :D



han börjar bli riktigt fin.

2011-09-09 @ 21:55:08
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Julia K ( J K E T O O )

Härlig blogg! :D

2011-11-05 @ 21:08:34
URL: http://jketoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!