Hmm....

Det är roligt med folk som ska kommentera men dom vågar inte skriva ut vem dom är. Det är skrattretande att man ens bryr sig om att skriva om man inte kan stå för det. Jag kommer inte godkänna anonyma kommentarer.

Jag tar dom flesta mina bilder med min mobil så what ever att det inte är superbara kvalité på dom?
Vem orkar lägga ner tid på att kommentera de? Det är inte det bloggen går ut på.

Iallafall så skulle ha simmat idag men det blev inställt. Skulle även ha träffat min yngsta syster idag men det blev inget med det heller. Så nu funderar man lite på vad man ska hitta på? Om den förbannade datorn kunde funka så ska jag kolla på BB iallafall :p

Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!