Träningsvärk så det heter duga : )

Red Tamir i söndags i ridhuset för red tidigt på förmiddagen så det var ännu fruset i marken. Tvillingarna skulle hoppa i ridhuset men han i rida en stund innan. Hoppade så kallade sockerbitar så blev han lite glad i allafall : p
Sen skrittade jag ut en kort sväng på vägen bara för det var så skönt i solen.

Idag på morgonen hämtade en kompis mig så åkte vi till simhallen och simmade hela 32 längder. 32 längder låter väldigt mycket och det är det ju med. Men mitt mål är att simma 40. Så det är ju inte så långt kvar till de : )

Efter simningen har jag sådan träningsvärk så man känner sig som en gammal käring när man ska gå någon stans. Men som sagt gillar jag träningsvärk ändå, känns som ett bevis på att man gett så mycket man bara kan på träningen : )
Man lär ju sova gott inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!