Vår?

Gud vilket härligt väder det är idag, kan det vara så att våren smyger sig fram? Var och kollade hur varmt det är ute och termometern visade 15,5 grader : ) Så himla skönt. Hoppas verkligen det håller i sig nu när man börjar få vårkänslor.
Alla fina blommor som redan slagit ut.

Igår var vi och bowlade. Gick inte speciellt bra för mig men det hade jag inte räknat med med tanke på att jag bara har bowlat typ 2-3 gånger förut. Men det var roligt och gratis så det var roligt :)
Det var på maxi i lördags och då hade dom kopplat inn en tränings cykel till en mix. Så om man cyklade till smoothin blev klar fick man en gratis bowlingsbana i 1 h. Så klart man cyklade då. Dom mindre barnen hade ju tjatat om bowling förut och man behövde ju bara cykla typ 1 min.

Så vad ska du göra idag i vårsolen?

Här kommer en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!